Majda (3.2.2021 21:52) Ahoj holky, chla jsem se zeptat těch co jsou nebo byli na internátu. Já nevím jestli na něj půjdu, zatím o tom premýlím. Ráda bych věděla v čem je intr dobrý a naopak. A jestli vám nevadí e nemáte úplně soukromí. Byla bych moc ráda za odpovědi, moc by mi to pomohlo při výběru střední koly. | |
maja (04.02.2021 14:26) Ahoj. Já jsem na internátě byla a tak se ti pokusím vypsat par výhod i nevýhod. :) Výhody: já měla těstí a potkala super kamarády, se kterými jsme si blízcí do teď, shodujeme se na tom, e ivot na internátě byl jedním z naich nejlepích období, naučí tě to větí samostatnosti a zodpovědnosti, hodně kamarádů má opravdu blízko (stačí dojít do vedlejího pokoje), je zde hodně krouku a aktivit do kterých se můe zapojit, opravdu hoodně záitku Nevýhody: musí 2x týdně cestovat, kamarády co má doma moc často nevídá, neustálé balení věcí, po ukončení střední koly se s kamarády moc nevídá a musíte vztahy udrovat hlavně přes sociální sítě P.S. za mně bych ti internát doporučovala, samozřejmě kadý si jinak zvyká na nové prostředí, pro mně to bylo ze začátku také těké, ale kdy to hodnotím zpětně - jsem ráda, e jsem na internátě mohla být. | |
Brunetka (3.2.2021 10:18) Ahoj vichni! V únorovém čísle mě zaujaly pochoutky bez cukru, tak na ně trochu naváu. Já sice bez cukru úplně neiju, za to obdivuju redaktorku Hanku, ale náhodou jsem na internetu narazila na super jednoduchý, rychlý, zdravý a moc dobrý recept: rozmačkáte dva banány, přidáte ovesné vločky, aby to mělo trochu hustí konzistenci (čím méně vloček, tím sladí, ale trochu jich tam být musí :)), přidáte skořici a z této hmoty uděláte ličkou hrudky (kolečka) na pečící papír. Pečete na 180 stupňů 10-15 min. Dobrou chu! | |
Mily (05.02.2021 22:05) Ahoj. Tady je recept na suenky bez cukru.70 g rozinek,70 g čokoládových lupínků, 70 g mandlí, 45 g lískových oříků, 70 g slunečnicového oleje, 100 g paldové mouky, 2 líce jablečného octa, 1/2 ličky mletého badyánu, 1/2 ličky mletého hřebíčku, 1 lička jedlé sody, 30 g kvalitního kakaa,170 ml mléka. A vám chutná ;) | |
reakce z redakce (03.02.2021 12:32) Ahoj Červenko, díky za upozornění. Tento článek u je je na webu opravdu hodně dlouho, a odkaz na náramek mezitím autor zřejmě zruil. Ale nala jsem jiný. A výroba není opravdu nic těkého, tyto dva náramky máme jetě pořád doma, tvořily jsme je před x lety:) s dcerou. Tak a se ti podaří a dělá radost... M. https://tvorive.estranky.cz/clanky/koralkovani/nar amek-ze-spinacich-spendliku.html | |
Karolína (2.2.2021 17:05) Ahoj, mám problém s nízkým sebevědomím. Někdy se mi povede ho vyhoupnout vysoko a udret si ho, ale jakmile se dostanu do společnosti víc hezké, oblíbené, fajn holky, tak mi opět klesne hluboko pod zem. Nemáte nějaké rady, jak si ho nenechat shodit, nějaký fajn blog, či plán? Prosím moc o radu, trpím. PS: Je mi 20 let | |
R. (02.02.2021 22:15) Ahoj, myslím si, e tvé sebevědomí nemůe být závislé na tom, co si o tobě myslí druzí, či na srovnávání se s nimi. Věřím, e kadý člověk byl stvořen jedinečně a je neopakovatelný a naprosto originální. Opravdu záleí na tom, na čem postaví své sebevědomí, svou hodnotu. Já osobně stavím na své identitě Boí dcery, která u si nemusí získávat hodnotu u někoho či něčeho jiného. Taky je důleité, co si představuje pod pojmem sebevědomí. Sebevědomý člověk je podle mě ten, kdo se přijímá se svými slabostmi i přednostmi, má se rád, takový jaký je, na nic si nehraje. Nejde tady o to, jak moc jsi hezká či oblíbená. Krása je velmi subjektivní věc - ta holka, která ti připadá hezká, se nemusí líbit někomu jinému. O co je to oblíbenost? Známost u mnoha lidí? Pokud ale nikomu z těch lidí nemůe věřit, nemůe se na ně spolehnout, kdy jsi smutná apod., je docela k ničemu, e tě vichni mají za "příjemnou", ale jinak nic. Nejde zalíbit se vem, být pro vechny úasná a kamarádka. Pokud si chce zvýit sebevědomí, zkus se zamyslet nad tím, v čem jsi dobrá a co se ti na tobě líbí. Pokud si nejsi jistá, zkus se zeptat někoho důvěryhodného - rodičů, sestry apod. Dále si napi vechny negativní vlastnosti, které si myslí, e má. Vedle nich si napi jejich opak - například: jsem oklivá - jsem krásná, protoe jsem jedinečně stvořená apod. Poté se podívej do zrcadla a přečti si seznam nahlas - řekni si: není pravda, e jsem oklivá, pravda je, e ... Při kadé této pravdě se na sebe usměj. Myslím, e kdy to bude dělat kadý den, určitě ti bude líp. Dále je dobré obrátit se na Bibli, ve které je mnoho krásných verů adresovaných tobě od Boha - doporučuji knihu Milované princezně. Přeji ti hezký den :-) | |
... (03.02.2021 09:25) Ahoj, napíu Ti jeden příběh. ::PRSTEN:: Jeden student přiel za moudrým učitelem s problémem. Cítím se jako bezvýznamný člověk, nemám síly reagovat. Říkají o mně, e jsem k ničemu, e nic neudělám dobře, e jsem hlupák. Co můu udělat, abych byl lepí? Jak to udělat, aby si mě ostatní víc váili? Moudrý mu se na něj ani nepodíval a odpověděl: Lituji, chlapče, ale teď ti nemůu pomoci. Musím nejdřív rozřeit jeden problém. Snad později Odmlčel se a dodal: Jestli mi pomůe, budu moci najít řeení svého problému rychleji a pak snad bude moné, abych ti pomohl vyřeit ten tvůj. Jistě! zakoktal mladík a opět pocítil zahanbení. Učitel si z malíčku stáhl prsten a podal ho mladíkovi. Nasedni na koně a jeď na tritě. Musí prodat tenhle prsten, protoe je nutné, abych zaplatil dluh. Potřebuji dostat za prsten co moná nejvíc. Nesmí přijmout méně ne zlaák. Jeď a vra se se zlaákem co nejrychleji! Mladík vzal prsten a odjel. Jakmile dorazil na tritě, začal nabízet prsten obchodníkům. Ti si ho prohlíeli, projevovali určitý zájem, ale jen do té doby, ne mladík pověděl, kolik za prsten ádá. Kdy se zmínil, e za prsten chce zlaák, někteří se smáli, jiní odeli, ani se na něj podívali. Jen jeden stařec byl dostatečně sluný a mladíkovi vysvětlil, e zlaák za tenhle prsten je příli mnoho. Mladík neúspěně nabídl perk vem, kdo proli tritěm. Zdrcený tím, e selhal, sedl na koně a dal se na zpáteční cestu. Litoval, e nemá zlaák, aby prsten koupil sám. Zbavil by tak učitele starosti a mohl současně od něj dostat radu. Vstoupil do domu a řekl: Moudrý učiteli, je mi to hrozně líto, ale nebylo moné prodat prsten za cenu, kterou jste ádal. Moná bych za něj dostal dva nebo tři stříbrňáky, není přece moné klamat a ádat na někom takovou cenu. To, co jsi řekl, je důleité, chlapče, odpověděl učitel s úsměvem. Musíme nejdřív znát přesnou cenu prstenu. Vezmi si jetě jednou koně a jeď za klenotníkem. Zeptej se ho, za kolik je moné ten prsten prodat. Nezáleí vůbec na tom, jak ho ohodnotí. Neprodávej ho. Přines ho zpět. Mladík odjel ke klenotníkovi a poádal ho, aby prsten ocenil. Klenotník prsten dlouze prohlíel, potěkával, a nakonec se nechal slyet: Řekni svému učiteli, e jestli to chce prodat hned, nemůu mu dát víc ne padesát zlaáků. Padesát zlaáků!? vykřikl mladík. Ano, přisvědčil klenotník, kdybys přijel jindy, mohl bych ti nabídnout edesát zlaáků, ale jestli s prodejem spěchá Mladík spěchal celý rozčilený do učitelova domu, aby mu pověděl, jak uspěl. Sedni si, pobídl ho učitel, a kdy vyslechl vechno, co mu mladík vyprávěl, klidně promluvil: Ty jsi jako ten prsten vzácný a jedinečný perk. Ocení tě jen ten, kdo je zkuený. Myslel jsi snad, e tvou skutečnou hodnotu je schopen rozeznat kterýkoli člověk? To řekl a opět si navlékl prsten na prst. ---Vichni jsme jako ten prsten. Jsme jedineční a vzácní, ale procházíme nejrůznějími triti ivota a předpokládáme, e nezkuení lidé nás ocení. Jen Bůh, vzneený Stvořitel kadého jedinečného mistrovského díla, zná nai pravou cenu. A tak nemůeme uznat nízké hodnocení nikým, kdo je mení.--- (PTAČÍ ZPĚV pro dui, Bruno Ferrero) | |
Brunetka (01.02.2021 16:21) Ahoj Petro, docela závidím ten volný čas, my máme zadání i do výtvarky a hudebky. Do výtvarky větinou takové tvůrčí úkoly (třeba jsme něco dělali z ledu a takové docela blbosti), můe ale zkusit třeba malovat na kamínky, vybarvovat antistresové omalovánky nebo prostě něco kreslit/malovat. V hudebce míváme i online hodiny, kde si píeme zápisy a posloucháme ukázky k učivu. Ty si můe třeba pustit nějaký klasický koncert a tak. Měj se pěkně :) | |
Veru (01.02.2021 18:24) Ahoj, v těchto hodinách si můe dodělávat úkoly, číst, uklízet, vařit... zkrátka dělat, co chce. Jestli chce něco k tématu, ve výtvarce můe něco vyrábět či kreslit, v hudebce si zazpívat, zatančit, trénovat na hudební nástroje nebo poslouchat písničky, třeba v tělocviku si zase zacvičit, jít ven atd. Měj se hezky:) | |
Brunetka (01.02.2021 16:25) Ahoj, já mám takové smíené pocity. Na jednu stranu je to pohodlnějí, mám i víc volného času, který normálně strávím dojíděním do koly, můu si vechno rozplánovat podle sebe... Ale nevídám svoji třídu, na online hodinách se hůř soustředím a do koly normálně bych se donutila víc se učit. Online máme skoro vechno, větinou jednou, maximálně dvakrát týdně. Přeji hodně síly a trpělivosti s distanční výukou a měj se pěkně :) | |
L. (02.02.2021 07:47) Nejradi bych chodila do koly... Doma občas nemám co dělat a u mě to tve být tu pořád zavřená... I kdy je pravda e jsem ráda e se dostanu k počítači, protoe normálně mě tam rodiče nepustí... Tisíckrát radi bych byla ve kole! Taky bych se ráda viděla s ostatními a v hodinách se někdy nedovedu soustředit... | |
Lily (03.02.2021 19:20) Ahoj, já hraju na klavír 7 rokem a kdy jsem potřebovala někdy najít nějaké noty, které se mi líbily, pouívala jsem stránku: http://mojenoty.cz/intro.html Je tam nutná registrace. O zaslání not zdarma např. emailem pak poádá majitele, který je tam nabízí, nebo některé lze jenom stáhnout. Nesmí se tam vak bát někoho oslovit a poádat o jejich zaslání. :-) L. | |
| Strana: 1 << 22 23 24 25 26 27 28 29 30 >> 1226 | |